Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло а не пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Да уточня само, че сярата е вредна за двигателя.
    Не съм казал, че не е

    ---------- Post added at 19:51 ---------- Previous post was at 19:43 ----------

    Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
    Сега със снимката става по-ясно.
    Така както го виждам за пробите до сега ти си откачал маркучите откъм клапана на сепаратора на капака на клапаните (бързите връзки откъм дросел калапата са непокътнати )

    От маркуча отбелязан с "1", когато го откачиш откъм клапана на сепаратора, а маркуч "2" е закачен и ДВГ е с номинални обороти е нормално да смуче много въздух. Това е целият въздух необходим за работата на празен ход.
    Това е системата за рециркулация на газовете при CF3.

    Можеш да направиш следната проба:
    - ДВГ на празен ход;
    - Маркуч "1" откачва се октъм клапана на сепаратора и оставен така че да не засмуче някакъв боклук;
    - Маркуч "2" откачва се откъм клапана на сепаратора и оставен така че да не засмуче някакъв боклук (на празен ход оттам не трябва да смуче);
    - затапваш с пръст отвора на клапана на сепаратора който е за маркуч "1", и сега следва да се получава засмукване и издухване от отвора за маркуч "2" така както съм описал по-рано .

    Изводите: ако няма никакво засмукване, а само издухване, картерните газове са ти проблемни, направи "egine flush" и след това проверка отново;
    ако имаш засмукване и издухване - маслените сегменти са проблемни.

    Успех!
    Как по-точно мога да установя дали има издухване и засмукване, правя го с хартийка и тя вибрира напред назад, мисля, че това е начина ако има по добър... пишете и какво е "egine flush"?

    Comment


    • #32
      Според мен това, което правиш е безмислено.
      Колите горят масло най вече от износени гумички на клапани и повредени маслени сегменти. Има и трети вариант- елипсивидно износване на цилиндрите. Тогава е неспасяемо.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Според мен това, което правиш е безмислено.
        Колите горят масло най вече от износени гумички на клапани и повредени маслени сегменти. Има и трети вариант- елипсивидно износване на цилиндрите. Тогава е неспасяемо.
        По-добре е да се уверя, че не е нещо дребно преди да се впусна в скъпи ремонти

        Comment


        • #34
          От тази гледна точка- да.
          Аз веднъж на един двигател му наливах газ в цилиндрите. За да се отпуснат маслените сегменти, ама нищо не стана и ги смених и спря да гори масло напълно.
          Направих и пълен ремонт на главата. Смених и биелните лагери. И мотора стана нов
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            От тази гледна точка- да.
            Аз веднъж на един двигател му наливах газ в цилиндрите. За да се отпуснат маслените сегменти, ама нищо не стана и ги смених и спря да гори масло напълно.
            Направих и пълен ремонт на главата. Смених и биелните лагери. И мотора стана нов
            Просто ми се вижда почти абсурдно да са сегменти гумички... при положение, че не изпушва по никакъв начин затова и търся да елиминирам всички други варианти но не го и изключвам като вариант. Направи ми впечатление, че гори малко повече но не съм сигурен дали не е от бензиностанцията

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от nikolay84 Покажи съобщение
              Просто ми се вижда почти абсурдно да са сегменти гумички... при положение, че не изпушва по никакъв начин затова и търся да елиминирам всички други варианти но не го и изключвам като вариант. Направи ми впечатление, че гори малко повече но не съм сигурен дали не е от бензиностанцията

              Остава варианта да ти го точи някой по малко и да си го налива в неговата каляска
              sigpic
              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

              Comment


              • #37
                С хартийка е най-добре, да.

                "Engine Flush" е промивка на маслената ситема на двигателя, напиши в гугъл - резултати много. Каквото си избереш ти, а най-лицепрятните са чрез добавка към маслото (има и на Liqui Moli даже се водят хубави едната е за кратковремнно третиране - 20мин на празен ход, а другата е за 300км) и след това се източва, налива се новото масло + нов филтър. Има и някои методи които са радикални.

                Ако решиш да правиш "Engine Flush", като препоръка за новото масло налей от Castrol GTX 10W40 или Total Quartz 7000 10W40. Така най-добре ще хванеш разходната норма и на маслото и на горивото.
                Last edited by Nikosaul; d.m.y г., 22:12.

                Comment


                • #38
                  +1 за Сегменти

                  Този Castrol има страшно много ментаци.А Total е прехвалено масло.
                  Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                  0w40 Shell Helix Ultra

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                    Сега със снимката става по-ясно.
                    Така както го виждам за пробите до сега ти си откачал маркучите откъм клапана на сепаратора на капака на клапаните (бързите връзки откъм дросел калапата са непокътнати )

                    От маркуча отбелязан с "1", когато го откачиш откъм клапана на сепаратора, а маркуч "2" е закачен и ДВГ е с номинални обороти е нормално да смуче много въздух. Това е целият въздух необходим за работата на празен ход.
                    Това е системата за рециркулация на газовете при CF3.

                    Можеш да направиш следната проба:
                    - ДВГ на празен ход;
                    - Маркуч "1" откачва се октъм клапана на сепаратора и оставен така че да не засмуче някакъв боклук;
                    - Маркуч "2" откачва се откъм клапана на сепаратора и оставен така че да не засмуче някакъв боклук (на празен ход оттам не трябва да смуче);
                    - затапваш с пръст отвора на клапана на сепаратора който е за маркуч "1", и сега следва да се получава засмукване и издухване от отвора за маркуч "2" така както съм описал по-рано .

                    Изводите: ако няма никакво засмукване, а само издухване, картерните газове са ти проблемни, направи "egine flush" и след това проверка отново;
                    ако имаш засмукване и издухване - маслените сегменти са проблемни.

                    Успех!
                    Здравейте, смучи и издухва хартийката направо си вибрира

                    Comment


                    • #40
                      приятелю, върви в сервиз да ти видят колата, с тия хартийки в гъза / ауспуха/ съвсем ще се омоташ, духа смуче , духа - да не сме 1914 година
                      Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                      Peugeout 2.2 HDI 133+++
                      Alfa 159 +++ next

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
                        приятелю, върви в сервиз да ти видят колата, с тия хартийки в гъза / ауспуха/ съвсем ще се омоташ, духа смуче , духа - да не сме 1914 година
                        То тогава затваряйте форума, ако ще пращаш хората по сервизи (губи му се смисъла). Има сервизи в които е по-добре да не ходиш... стана така, че да те е страх да отидеш. Да не говорим, че в повечето не са отваряли капак на алфа.

                        Comment


                        • #42
                          Здравей, лоши новини, а и според целият форум трябва да идеш в сервиз, понеже там е бъкано със специалисти и те ще те оправят най-добре.

                          Дотук направи доста неща които друг не би направил, т.е. дотук си достатъчно радикален, така че ако все още не ти се вярва че сегментите са проблемни, направи "engine flush" избери си едно от двете масла, които ти препоръчах (това са много хубави минерални масла, които не правят нагар, ще издържат пробег до около 3500км), покарай и засечи разхода.
                          И с данните от засичането пак тук в темата да ги коментираме.
                          Last edited by Nikosaul; d.m.y г., 19:52.

                          Comment


                          • #43
                            Според мен, колкото и кофти да е за възприемане и колкото и сервизни майстори (а не клавиатурни) да си дадът мнението, то няма да е по различно от "спечени или износени маслени сегменти", просто за да гори много и да не пуши, това е варианта и е споменато още в първите постове от ОЕМ
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #44
                              ако някой от вас , набори 1986 повечето като гледам никовете / освен ако не са ви годините/ си мисли , че сегменти се сменят ей така да знае , че доста се лъже. Обикновено добрите техници казват - така и така се цепи мотора , дай да сменим и биелните лагери и това и това , даже не ми се обяснява, и всички гарнитури, и си става цифра. И вместо да налива пари за промивки да иде да си направи читава диагностика във форумен сервиз и да си знае диагнозата - ще мре ли или ще живее тая кола, иначе +1 за това -9 за онова, що не си отворите фирми за врачуване да изкарате някой лев ?Форума не е да направиш на някого ремонт, а да му дадеш полезен съвет. В случая виждам само залагания. На предишната ми кола ме пратиха да сменям сегменти, аз пък си презацепих ангренажите / мръднал !! разпределител вал/ и ооооооооооо чудо - от 21 компресия скочих на 29 и така не си смених сегментите , както ме посъветваха форумните драскачи. Презацепването стана при форумен майстор , няма да му кажа ника и името освен ако някой не тръгне да ме съди , че лъжа.И колата, която беше за основен ремонт се кара 2 година вече безпроблемно от доволен купувач.
                              Продължавайте със залаганията, успех на печелившия!

                              ---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Може, като за пръв път бях сложил един мобил по препоръка на мастора и го гореше, после турих селения и спря.Е, гори си ама може би 1,5 на 10-на хиляди, мне чак толкова като колегата.
                              много мъдро мнение , да заложа и аз +1

                              ---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:53 ----------

                              Първоначално публикувано от nikolay84 Покажи съобщение
                              То тогава затваряйте форума, ако ще пращаш хората по сервизи (губи му се смисъла). Има сервизи в които е по-добре да не ходиш... стана така, че да те е страх да отидеш. Да не говорим, че в повечето не са отваряли капак на алфа.
                              В Русе вече ги затвориха сервизите заради активните форуми
                              Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                              Peugeout 2.2 HDI 133+++
                              Alfa 159 +++ next

                              Comment


                              • #45
                                Първото ми масло беше Selenia 20К първите 1500км не го гореше после маслото се втечни, и започна да го гори, но имах теч от картера и мислех, че е от теча. Общо за 6000 км. бях долял 2.5л. Не ми хареса защото се точеше като вода.

                                Comment

                                Working...
                                X